rekisteri ja tietosuojaseloste
Tämä on Napapiirin Järvilomien rekisteri- ja tietosuojaseloste EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Viimeksi päivitetty 14. heinäkuuta 2025.
Rekisterinpitäjä
Napapiirin Järvilomat, Luukonniemi 147, 97520 Raanujärvi, Suomi Info@napapiirinjarvilomat.fi
Yhteyshenkilö rekisteriasioissa
Jaana Tuovinen, info(a)napapiirinjarvilomat.fi, +358 40 966 1632
Rekisterin nimi
Asiakasrekisteri
Henkilötietojen käsittelyn oikeusperuste ja tarkoitus
Keräämme ja käsittelemme henkilötietoja ensisijaisesti seuraaviin tarkoituksiin: sopimusvelvoitteiden täyttämiseen, lakisääteisten velvoitteiden noudattamiseen ja oikeutettujen etujemme toteuttamiseen. Henkilötietojen käsittelyn tarkoituksena on asiakkaiden kanssa viestiminen, markkinointitoimenpiteiden toteuttaminen ja lainsäädännön noudattaminen. Käsittelemme henkilötietoja, kuten nimeä, yhteystietoja ja majoitusajankohtia, varausten vastaanottamiseksi, vahvistamiseksi ja hallinnoimiseksi. Majoituspalvelun tarjoajana meillä on myös lakisääteinen velvollisuus kerätä ja säilyttää matkustajatietoja (esim. nimi, syntymäaika ja kansalaisuus). Oikeutettu etumme kattaa asiakassuhteiden ylläpidon, palautteen keräämisen ja palveluidemme kehittämisen. Tietoja ei käytetä automaattiseen päätöksentekoon.
Rekisterin tietosisältö
Rekisteriin tallennettuja tietoja ovat: nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite, henkilötunnus, kieli, maa, kaupunki ja muut asiakassuhteeseen liittyvät tiedot.
Tietojen luovutus
Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti kolmansiin maihin tai kansainvälisille järjestöille. Tietoja voidaan julkaista siltä osin kuin asiakkaan kanssa on sovittu.
Rekisterin suojauksen periaatteet
Asiakasrekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta, ja tietoja käsitellään asianmukaisesti. Rekisteritiedot käsitellään ja säilytetään aina turvallisessa paikassa, ja niitä käsitellään asianmukaisella huolellisuudella. Rekisterinpitäjä varmistaa, että tiedonsaantioikeus on vain niillä henkilökuntaan kuuluvilla, joiden työtehtävät sitä edellyttävät. Henkilötietoja säilytetään rekisterissämme vain niin kauan kuin se on tarpeen liiketoimintamme tai asiakassuhteiden ylläpitämisen kannalta, mukaan lukien takuu- ja vastuunvelvoitteiden täyttäminen. Poistamme tiedot turvallisesti, kun säilytysperuste lakkaa, ellei lainsäädäntö toisin vaadi.